neljapäev, 5. mai 2011

Päeva idu: tarbijamängud pigem peletavad

Aeg-ajalt ikka maandub postkastis mõni kutsuva pealkirjaga kiri a la liitu/registreeri/edasta ja võida midagi. Esimene reaktsioon: ohoo – seda tahaks küll! läheb mul aga ruttu üle, kui viskan pilgu reeglitele. Auhinda ennast kirjeldavad punktid saavad ruttu läbi, misjärel algab pikk tiraad sellest, kuidas auhinna väljapanija ikkagi millegi eest ei vastuta, kuidas võitjal on see-ja-too kohustus ning kui ta näpuga reeglites järge ei aja, jääb ta üldse auhinnast ilma, kusjuures üldjuhul on auhinna pakkujal veel lugematu hulk õigusi tingimusi muuta, vabal hetkel kampaania katkestada jne. Mu huvi loosimises osaleda siinkohal tavaliselt ka lõpeb ning pakkumiskiri leiab end üsna ruttu virtuaalsest prügikastist.

Kommentaare ei ole: